27 juni Kotor

29 juni 2019 - Kotor, Montenegro

Als je zoekt op Montenegro zie je gegarandeerd ook Kotor voorbij komen.
En omdat we daar toch maar een half uurtje vandaan zitten kunnen we dat natuurlijk niet overslaan!

Maar voordat we gewoon naar de oude stad reden, hadden we gezien dat er ergens een uitkijkpunt was dus je raad het al...ik eerst nog even groen en geel van alle haarspeldbochten de berg op 😅
Maar eerlijk is eerlijk, het uitzicht was de moeite!

Terug richting het stadje zelf zagen we de temperatuur al weer oplopen...uiteindelijk tot een 44 graden!😱🥵

We zijn op het gemakje door het stukje stad tussen de stadsmuren gelopen, hebben daar voor een waaier met water heerlijk gegeten en hebben de mensen die per se omhoog wilden over de muren voor gek verklaard.

Doorweekt en wel zijn we nog even wezen kijken waar de cruise schepen aan kwamen, er lagen er 2, en op de terug weg naar de auto zijn we gestopt voor een flinke ijsco! 😋

Terug in het appartement hebben we de wasmachine maar eens geprobeerd...Bij gebrek aan wasmiddel een mini drupje nivea douchegel erin😂 we zijn niet weg geschuimd en de kleren zijn weer een soort van schoon ...Ja of gewoon minder vies, da's ook een optie 😂