5 juli, home sweet home

6 juli 2019 - Fijnaart, Nederland

De laatste dag ... na het ontbijt toch nog maar even snel een douche, want anders zit je zo vies in het vliegtuig...

De douche had weinig nut want om 10.00 uit checken, koffers in de auto en richting het uitkijkpunt van Dubrovnik.

Je raad het al, ook daar mega warm, dus alsnog vies en bezweet 🥵😅

De tip van Ivana was om nog even langs Cavtat te gaan, dat ligt op 5 min van de luchthaven en omdat we toch veel te vroeg waren zijn we die kant op gegaan.

Nog een beetje heter!!! Dus ipv een rondje door het dorpje, vonden wij al snel een terrasje aan het strand. Beetje mensen kijken, wat te eten, drankje...niks meer aan doen!

Rond een uurtje of 1 zijn we gaan rijden, om half 2 moest de auto ingeleverd zijn en konden we ook de bagage droppen op het vliegveld.

Alles kei vlot gegaan. Ook de vlucht, die ook al zou die maar een half uurtje duren, toch altijd te lang duurt 😂

Na een mooie vakantie nu weer thuis. Home sweet home...De was staat aan, het eigen bedje, eigen doucheje, eigen alles. Heerlijk om weer thuis te zijn!!!