30 juni en 1 juli Zwembad!

2 juli 2019 - Budva, Montenegro

Okeeeeeeee ik kreeg al op m'n kop dat ik wéér achter liep 😂

Feit is, dat wij 2 dagen lang he-le-maal geen hol uitgevoerd hebben! Behalve dan van onze kamer naar het zwembad en terug gelopen.
Ja en af en toe omgedraaid en in het water geplonst.

Nog even genieten voordat we naar het snikhete Dubrovnik gaan voor het beste idee van de eeuw: een stedentrip als afsluiter van onze vakantie.

Da's op zich best een heel leuk idee, het enige dingetje is dat het ook in Dubrovnik 30+ graden is. En dat het leukste must-do ding daar over de oude stadsmuren lopen is. En dat je daar dan precies nog geen millimeter schaduw hebt. Dus 🥳🥳🥳 op naar Kroatië 😅😂

Nou vooruit, voor jullie idee heb ik dan ook nog een paar foto's van ons uitzicht vanaf het zwembad 😉

1. Crina:
    3 juli 2019
    Koud is het in ieder geval niet zo te lezen 🌝😅😅
  2. Maris:
    4 juli 2019
    Allesbehalve! Wij hebben alleen onder parasols gelegen omdat de zon te heet was. Bereid je maar vast voor dat je smorgens je tent uit stoomt! (In de bergen was het goed te doen trouwens)