26 juni Budva Old Town

26 juni 2019 - Budva, Montenegro

Klein beetje uitgeslapen en daarna op pad naar de oude stad! Want dan was het nog niet zo heel erg heet.
Dit werkt dus alleen als je niet dan precies tegen het heetst van de dag terug loopt 😂 3x raden hoe peppie en kokkie getimed hadden...

Maar er stond vandaag een beetje wind dus was het iets beter vol te houden. En het was nou ook weer geen tocht van 5 km. Hooguit 1.5, als je slingerde...
Meteen op de terugweg een leuk, niet al te druk stukje strand gevonden wat er dan ook nog best een beetje hip uit zag. Iets minder dan het op elkaar geplakt onder een Coca-Cola parasol hier recht voor de deur.
En toen we er achter kwamen dat de huur voor 2 bedjes incl parasol maar een tientje was, was de keus snel gemaakt. (Jaja, t moet uit de lengte of uit de breedte komen he, die centen 😂)

Dus hup een broodje bij de bakker, terug naar het hotel voor de handdoeken en liggen.
Boekje, af en toe een drankje, ijsje...niks te klagen!

(En ook heel fijn dat het water zo helder was dat je kon zien dat er geen beesten zaten, aangezien Jeroen het dan nodig vind, dat áls ik dan al de zee in ga, om over krabben te beginnen 🙄😅)