18 juni Kroatië

18 juni 2019 - Dubrovnik, Kroatië

Na een vlucht die een uur korter duurde dan ik bedacht had, wat altijd een fantastisch begin is van een vakantie 😉, hebben we de auto opgehaald en zijn er op weg gegaan naar onze eerste overnachtingsplek.

Eerst even verkeerd rijden, anders klopt het niet😉. Maar via een kronkel weg waarvan je zou denken dat dat nooit de goeie kan zijn, toch goed aangekomen.

Via een wandelingetje langs het strand met heel mooi uitzicht belandden we bij een soort Grieks restaurant met Italiaanse muziek en druivenranken boven het terras.

Jeeeeemig wat een vette stukjes in het vlees 😅🤢 het goede er tussen uit gepeuterd terwijl de muggen mij uitplozen.

Terug bij de auto hebben we heel relaxed 😎 de kofferbak proberen open te krijgen... wat resulteerde in de banken plat en via de achterdeur de koffers eruit.
Gelukkig was het nog warm en hoefde Jeroen maar 2 koffers van 18kg een lange trap op en daarna weer een korte af te dragen, dus de sfeer was top😂

Vandaag rijden we via de luchthaven terug dus gaan we even checken bij de autohuur of we wat niet snappen en anders een andere auto regelen.
Daarna rijden we door Montenegro in, meteen een stuk naar het binnenland, richting het Durmitor gebergte.

HeenvluchtHeenvluchtHeenvluchtDinner with a viewPosydon

1. Rina:
    20 juni 2019
    Van die koffers sjouwen zie ik dan weer geen foto's 😁
    Maar zonder die foto's geloof ik ook wel dat er keihard gelachen is 😉
    Veel plezier en fijne vakantie samen!!!