23 juni, Biogradska Gora

23 juni 2019 - Biogradska Gora National Park, Montenegro

Gisteravond zagen we dat er toch best nog wat bussen hier aankwamen, en bij het eten was er een hoog Max gehalte 👵🏻😉
Dus we besloten vanochtend lekker op het gemak te doen en als de bussen weg waren te ontbijten. In alle rust 😂

Daarna een kort stukje gereden naar het Biogradska Nationaal Park. Waar we meteen op een prachtig meer af liepen.
Ook hier hebben we weer een rondje rond het meer gedaan.

Een iets makkelijkere route dan rond het vorige meer, maar ook weer heel mooi.
Paadjes langs het meer, stukjes door het oerbos waarvan de oudste boom 400 jaar oud was en stukjes met bruggetjes over moerassige delen en kleine stroompjes uit de bergen.

Net op tijd terug voor de onweer en een flinke bui! Hier in de bergen hebben we al lang door dat het weer super snel kan omslaan van heet met zon, naar donker en regen. Gelukkig ook meestal snel weer voorbij.
En Jeroen blij, want die kon in onze suite (jawel, daar was ie hoor, de gratis upgrade😉) met woonkamer lekker formule 1 kijken. Terwijl ik mijn kans zag om mijn zere lijf in een warm bad te dompelen.
Best prima te doen hoor die regen 😏