25 juni, Budva

26 juni 2019 - Budva, Montenegro

Na een mooie route door de bergen naar de kust van Budva gereden. Onderweg reden we parallel langs de rivier door de Moraca canyon en kwamen we door de hoofdstad Podgorica.
Van die laatste had Jeroen gelezen dat o.a. de brug waar we over kwamen één van de highlights was. De witte brug in Fijnaart was er bijna gigantisch bij dus we zijn blij dat we daar geen moeite voor gedaan hadden.

Eenmaal de parkeergarage gevonden, de koffers gedropt en ingesmeerd gingen we eerst maar eens kijken wat er hier in Budva te beleven viel. Stukje langs het strand...even lunchen...nog een stukje, tot er van mij bijna alleen nog een plasje zweet over was en we bedachten dat we beter even richting zwembad konden gaan.

Het zwembad zit boven op het dak van ons hotel, met een mooi uitzicht over de kust en de stad (natuurlijk nog geen foto's van🤦🏼‍♀️)
Hier zijn we lekker blijven hangen tot het tijd was om te gaan avondeten.

1. Crina:
    1 juli 2019
    Leuk om jullie blog te volgen,wij gaan over n aantal weekjes ook Ri Montenegro 😃
  2. Maris:
    2 juli 2019
    Nou het is echt een aanrader hoor!! Gaan jullie rond of op 1 plek? En alles al geboekt ook? Zo niet, check dan even de vluchten richting Dubrovnik, scheelde ons een dikke 200 euro p.p. En als je overnachtings tips wil, laat maar weten!
  3. Crina:
    2 juli 2019
    Ja ik geloof het als ik het zo lees.
    Nou...wij gaan met de auto en de tent 😄
  4. Maris:
    2 juli 2019
    Oh maar dat is helemaal super! Dan zeker weten ook richting Durmitor en Biogradska!!! Hele mooie kampeer plekken gezien! Veel plezier!
  5. Crina:
    2 juli 2019
    Ja ,we willen aan de kust kijken en ook de bergen nog in.
    Bedankt! :)